Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A megrendelt árut oda szállítjuk, ahová szeretné. Az árut legkésőbb a megrendelés másnapján kiszállítjuk. A kosárban rákattintott opciótól függően választhat futárral történő kiszállítást vagy átvételi pontra való szállítást.
Mikor kapom meg az árut?
Legkésőbb 2 munkanapon belül. De mindent megteszünk annak érdekében, hogy az árut másnap kézbesítsék.
Reklamálhatom az árut?
Természetesen a jótállási idő alatt is reklmálhatja az árut. Bővebb információért keressen minket telefonon, vagy e-mailben.
Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
Az áru 100%-ban biztonságos fizetéssel fizethető bankkártyával vagy utánvéttel az futárral történő átvételekor. Utánvétnél 370 Ft. díjat számítunk fel.
Hogyan törölhetem a rendelésemet?
Pre storno, alebo zmenu objednávky nás prosím kontaktujte na naš email info@feelthesilk.sk. Megrendelésének törléséhez vagy módosításához kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@feelthesilk.hu e-mail címünkön.
Miért jobb a selyem, mint a sima szatén vagy pamut?
Mi az a Momme?
Hogyan ápoljam a Feel the Silk termékeimet?
Nem kell olyan gyakran mosni a selyemtermékeket, mint gondolná – különösen a természetes selyemszálak kiváló tulajdonságokkal rendelkeznek, amelyek meghosszabbítják a mosás nélküli viselési időt.
- Mossa 30 fokos vízhőmérsékleten, kényes anyagokhoz megfelelő mosószerrel
- Kézileg is mosható
- A fehérítés és a káros vegyszerek használata tiltott
- Szárítógépbe nem alkalmas (csak speciális selyemprogramban)
- Vasalja alacsony hőmérséketen
- Ne csavarja ki
- Hagyja szabadon megszáradni
Csomagolható ajándéknak?
Egyik prioritásunk az ökológia, amit igyekszünk szem előtt tartani a selyemrendelések becsomagolásakor is, e-mailben kap számlát, valamint minden egyéb szükséges információt.