Rövidített üzleti feltételek – feelthesilk.hu
Üzleti feltételek teljes hangzása

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A www.feelthesilk.hu e-shopban kötött szerződésekre eladó és vevő közt az alábbi üzleti feltételek vonatkoznak.

Az eladó a Glam Design s.r.o. Gabčíková 1, 841 05 Bratislava 

IČO: 36 799 106, DIČ: 2022418508, IČDPH: SK 2022418508.

Tel.: 0917 494 345, email: info@feelthesilk.sk

Bejegyezve a Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe Bratislava I, szakasz: sro, bejegyzésszám: 46741/B.

A vevő az olyan magán személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem a munkavégzésre vagy a foglalkozásra irányuló vállalkozási tevékenysége körében jár el. A vállalkozások által végrehajtott vásárlásokra a Kereskedelmi Törvénykönyv az irányadó.

A vevőt a fogyasztóvédelem felügyeli itt: Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava.

MEGRENDELÉS ÉS SZERZŐDÉS MEGKÖTÉS

Az adásvételi szerződés azon javaslat alapján jön létre, amelyet a vevő kitöltött és elküldött űrlap formájában küld az eladónak az eladó weboldalán keresztül.

A megrendelés elküldését követően a megrendelés beérkezéséről automatikusan generált üzenet érkezik a vevő e-mail címére az elektronikus rendszerünk által (továbbiakban „megrendelés visszaigazolás”).

A megrendelés kézbesítési visszaigazolása tartalmazza az információt arról, hogy a rendelést kézbesítve lett az eladónak, és egyben az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat elfogadását is jelenti.

Az adásvételi szerződés megkötése a megrendelés átvételének elektronikus formában történő kézbesítésével történik.

ÁRAK ÉS FIZETÉSI MÓDOK

A termékek ára forintban van feltüntetve, beleértve az összes kapcsolódó adót és illetéket

A vásárló választhat utánvét, bankkártya és banki átutalás között

A vevő köteles a megállapodás szerinti vételárat az eladónak a megbeszélt határidőn belül megfizetni, beleértve a megrendelt áru szállítási költségét is. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy az áruházban a termékei árait módosítsa, új árukat vezessen be eladásra, akciókat adjon és töröljön, vagy ezen részvényeket módosítsa, miközben az ilyen változtatások nem érintik a vásárló megrendelésből vagy szerződésből eredő jogait.

TERMÉKEK KÉZBESÍTÉSE

Az eladó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül a vevőnek átadni, hacsak az adásvételi szerződés másként nem rendelkezik.

Ha az eladó az árut a vevőnek adott helyre és határidőn belül kiszállítja, a vevő kötelessége az árut személyesen átvenni, vagy a vevő által meghatalmazott személy által az áru átvételéről gondoskodni. A vevő köteles a vételár fizetéséről, az áru szállításáról és átadásáról jegyzőkönyvet aláírni.

Az eladó jogosult felkérni a vevőt az áru átvételére még az adásvételi szerződésben rögzített áruszállítási határidő előtt.

GARANCIA, REKLAMÁCIÓ, ÁRU VISSZAKÜLDÉSE ÉS ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL

Az áru olyan hibája esetén, amely nem távolítható el, és amely megakadályozza az áru hibamentes használatát, a vevőnek joga van az árut kicserélni, vagy elállni az adásvételi szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik meg a vásárlót a javítható hiba esetén, ha a vevő a hiba kijavítás után ugyanolyan hibásodás vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni az árut.

Az eladó tájékoztatta a vevőt a jogairól úgy, hogy jelen feltételeket e-shopja aloldalán elhelyezte és a vásárlónak lehetősége volt azokat időben elolvasni a megrendelés elküldése előtt.

A vevő köteles a reklamációt leadni az eladónál vagy az erre kijelölt személynél. Az áru hibáiért az eladó a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai szerint felelős. A szervizpontokról és a garanciális és jótállás utáni szervizre kijelölt személyekről az eladó a jótállás hátoldalán, ill. kérésre telefonon vagy e-mailben adunk információt.

Az eladónak szállítható árukkal kapcsolatos reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor az alábbi feltételek együttesen teljesülnek:

a) a reklamációról szóló értesítés kézbesítése a vevőnek, az eladó által

b) a reklamált áru átadása a vevőtől az eladónak vagy az arra kijelölt személynek

c) hozzáférési kódok, jelszavak, stb. a reklamált árura az eladónak, ha ezek az adatok szükségesek a reklamáció megfelelő kezeléséhez

Az eladó vagy a megjelölt személy köteles a vevőnek visszaigazolni a reklamációt
 
az eladó által választott megfelelő formában, pl. e-mailben vagy írásban, amelyben köteles pontosan azonosítani az áru reklamált hibáit, és még egyszer tájékoztatni a fogyasztót jogairól.
 
A reklamációk kezelése az eladó érvényes reklamációs eljárása szerint történik. A vevőt megfelelően tájékoztatták a reklamációs eljárással, és tájékoztatták az reklamáció feltételeiről és módjáról, beleértve azt, hogy hol lehet reklamációt beadni, valamint a garanciális javítások elvégzéséről, mindezt úgy, hogy az adásvételi szerződés megkötése előtt jelen feltételeket az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán elhelyezte, és a vevőnek lehetősége volt azokat elolvasni a megrendelés elküldése előtt.

Ha a reklamáció távközlés útján történik, az eladó köteles a reklamációról szóló visszaigazolást haladéktalanul eljuttatni a vevőhöz; ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció igazolásával együtt kézbesíteni kell; Az igény igazolását nem kell kézbesíteni, ha a vevőnek lehetősége van az igényét más módon igazolni.

A vevőt nem illeti meg a felelősségi jog gyakorlása azon hibákért, amelyekről az eladó a szerződés megkötésekor értesítette, vagy amelyekről az adásvételi szerződés megkötésének körülményeire tekintettel tudnia kellett.

ALTERNATÍV MEGOLDÁSOK

A vevőnek joga van jogorvoslatot kérni az eladótól, ha úgy érzi, hogy az eladó megsértette a jogait, vagy a reklamációt nem úgy rendezte, hogy ő is elégedett legyen. Ha az eladó a megkeresésre 30 napon belül nem válaszol vagy elutasítja azt, jogból kifolyólag a fogyasztó alternatív megoldást kérhet. Ezt a megoldást ugyanúgy jog alapján kell benyújtania, vagy online is benyújthatja azt a megfelelő platformon.

Az alternatív megoldások kizárólag a magán személyekre fonatkozik, vásarló vállalkozásokra nem. A vita a fogyasztó és az eladó között zajlik, akik távúton kötöttek szerződést, és ha a vita tárgya meghaladja a 7500 Ft határt. A vásarlót e alternatív megoldás során bizonyos költség terhelheti, de az maximum 1900 Ft lehet.

ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL

A távértékesítési törvény szerint a vevő jogosult az adásvételi szerződéstől indoklás nélkül elállni az áru átvételétől számított 14 napon belül, ill. attól a naptól, ahogy szerződés köttetett szolgáltatásnyújtásra vagy nem tárgyi adathordozón nyújtott elektronikus tartalom szolgáltatására. ha az eladó a fogyasztóvédelemre vonatkozó tájékoztatási kötelezettségét távértékesítés esetén időben és megfelelően teljesítette.

Az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül a vevő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül visszaküldeni az üzemeltető székhely címére, vagy átadni az eladónak vagy az eladó által az átvételre meghatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül javasolta az áru átvételét. A jelen üzletszabályzati és reklamációs feltételek jelen pontjának első mondata szerinti időtartam fenntartottnak minősül, ha az árut legkésőbb az időszak utolsó napján átadták szállításra.

Az eladó az áru vételárát olyan fizetési móddal köteles visszaküldeni, ahogyan azt a vevő fizetése során használta, kivéve, ha a vevő más visszatérítési módban állapodik meg anélkül, hogy ezzel kapcsolatban a vevőt többletköltség terhelné.

SZEMÉLYI ADATOK VÉDELME

A személyes adatok kezelésének célja az azok felhasználása fogyasztói szerződés teljesítéséhez, amelyet az eladó a jelen webáruházban megrendeléssel köt a vásárlóval. Jelen fogyasztói szerződés a vásárló személyes adatai kezelésének jogalapja is egyben. A vásárló személyes adatainak megadása szerződéses követelmény, amely a szerződés megkötéséhez szükséges. A személyes adatok megadása az eladó e-shopjában történő vásárlás feltétele. Ha nem ad meg minden szükséges személyes adatot az eladónak, akkor a szerződés meghiúsulásához vezethet.

Az eladó a személyes adatok kezelése során a személyes adatok védelméről szóló törvény szerint jár el, és csak a fogyasztói szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatokat kezeli.

A vevő a megrendelés elküldése előtt a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével hozzájárulhat ahhoz, hogy az eladó kezelje és tárolja személyes adatait, különösen azokat, amelyek a fent felsorolt ​​és/vagy az eladó új információk küldésével kapcsolatos tevékenységei során szükségesek, amelyek termékekre, árengedményekre és a felkínált árukra vonatkozó információkra vonatkoznak, és azokat valamennyi információs rendszerében feldolgozta, amely az új termékekről, a kínált árukra vonatkozó kedvezményekről és promóciókról szóló információk küldésére vonatkozik.

Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárló személyes adatait a magyarországi jogszabályai szerint kezeli és használja. 

  1. A megrendelés elküldése előtt felkérjük a vásárlót, hogy a megrendelés elküldése előtti négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy az eladó kellően, érthetően és pótolhatatlan módon megadta:
  1. azonosító adataikat, amelyek az üzleti és reklamációs feltételek 1. pontjában szerepelnek
  2. harmadik fél azonosító adatai, amely a megrendelt árut a vevőnek szállító vállalkozásé úgy, hogy ezek az adatok az elfogadásban szerepelnek
  3. a személyes adatok kezelésének célja, amely az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése,
  4. hogy a vásárló személyes adatait a következő tartományban kezeli: kereszt- és vezetéknév, állandó lakcím, beleértve az irányítószámot, telefonszám és e-mail cím, ha a vásárló magán személy, valamint a cégnév, székhely cím, beleértve irányítószám, azonosító szám, telefonszám és e-mail cím, ha a vásárló jogi személy,
  5. hogy a vásárló köteles megadni a szükséges személyes adatokat,
  1. A vevőnek joga van az eladótól írásbeli kérvénnyel a következőt kérni
  1. annak megerősítése, hogy a rá vonatkozó személyes adatok kezelése folyamatban van-e vagy sem,
  2. a személyes adatok kezelésének célja,
  3. általánosan közérthető formában tájékoztatást személyes adatainak az információs rendszerben történő kezeléséről, állapotáról a következő mértékig:
    1. az eladó azonosítóját, vagy helyettese azonosítóját, ha volt kijelölve
    2. közvetítő azonosító adatok; ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó nem folytatja a személyes adatok gyűjtését szabályosan, 
  4. pontos tájékoztatást általánosan érthető formában arról, hogy személyes adatait milyen forrásból szerezte feldolgozás céljából,
  5. az adatkezelés tárgyát képező személyes adatainak általánosan érthető másolatát,
  6. további információk, amelyek a személyes adatok kezelésének minden körülményére és feltételére tekintettel szükségesek ahhoz, hogy a vevő biztosítsa jogait és törvényileg védett érdekeit, különösen
    1. értesítés az önkéntes vagy a kötelező személyes adatok megadásáról; ha az eladó a vevő személyes adatait jogi szabályok szerinti hozzájárulása alapján szerzi meg, köteles a hozzájárulás érvényességi idejét is bejelenteni, ha a vevő személyes adatszolgáltatási kötelezettsége az Európai Unió közvetlenül végrehajtható, kötelező erejű jogi aktusából, a Magyarországi kötelező érvényű nemzetközi szerződésből vagy jogszabályból ered, az eladó értesíti a vevőt a kötelezettséget előíró jogalapról, és értesíti a vevőt a személyes adatok megadásának megtagadása következményeiről,
    2. informácie o tretích stranách, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté,
    3. a címzettek köre, ha előreláthatólag vagy nyilvánvalóan személyes adatot bocsátunk rendelkezésükre,
    4. a nyilvánosságra hozatal formája, ha személyes adatot kell nyilvánosságra hozni,
    5. harmadik országok, ha előreláthatólag vagy egyértelmű, hogy személyes adatokat továbbítunk ezekbe az országokba,
  7. a hibás, hiányos vagy elavult személyes adatok helyesbítése,
  8. személyes adatainak megsemmisítése, ha az adatkezelés célja megvalósult; személyes adatot tartalmazó hivatalos okiratok kezelése esetén kérheti azok visszaszolgáltatását,
  9. az adatkezelés tárgyát képező személyes adatainak likvidálása, ha az adatvédelmi vagy Magyarország más hatályos jogszabályát megsértették